Отже, ви вирішили змінити роботу. Як зрозуміти тут, що компанія вам підходить? Що ви зможете пропрацювати там 3-5 років і навіть довше?
1. Дізнайтеся про корпоративну культуру компанії, чи впишетест ви в неї. На співбесідах запитаєте:
– як принавши рішення в компанії: це особистий вибір власника, емоційні рішення або збудований алгоритм?
– які стандарти поведінки в компанії: чи прийнято затримуватися, працювати у вихідні?
– чи можна по п’ятницях приходити в джинсах?
– скільки часу на обід і чи можна затримуватися?
– чи бувають тім-білдінг і курси підвищення кваліфікації?
2. Часто керівник при підборі співробітника цінує якості, якими володіє сам. Що робити?
– Заздалегідь погуглити про свого майбутнього начальника – подивіться його профіль у соціальних мережах, почитайте статті.
– Задайте HR-у на співбесіді питання про команду, хто ці люди? Як прийнято працювати?
– Уточніть, наскільки заздалегідь керівнику комфортно отримувати документи або всі завдання, які надходять в останній момент?
Ви ж не хочете в якості начальника отримати кота в мішку. Зрозумійте відразу, ваш керівник орієнтований на результат, або на процес роботи. Довіряє він колективу або займається мікроменеджментом?
3. Процес підбору кандидата – це не тільки перегляд резюме і співбесіда, можна зробити попередній етап з відсівом до особистої зустрічі.
Залежно від рівня посади процес підбору змінюється, кількість співбесід збільшується. Наприклад, кандидат на одну з топових маркетингових позицій в міжнародну компанію повинен був пройти 11 співбесід, його навіть запросили на зустріч до Швейцарії для прийняття рішення.
Ми пропонуємо ідеальний алгоритм пошуку роботи:
1. Складіть максимально повний опис позиції, що ви хочете робити на роботі? З цього списку залиште те, що вам важливо, наприклад, постійний професійний розвиток. І окремо додайте те, що вам не дуже подобається, але з чим ви готові миритися, наприклад, заповнення щомісячних звітів. У третій список включите то, що ви категорично не згодні на роботі, наприклад, робота у вихідні.
2. Якісна робота з резюме. Здається, в наші дні всі знають, як писати резюме, але це тільки видимість. Кандидати продовжують вставляти в ділове резюме фотографії в сарафанах і декольте, за обідом або за кухлем пива. Або, наприклад, подають на позицію менеджера по діловому розвитку резюме, третина якого займає опис хобі «бджільництво».
3. Підготуйтеся до інтерв’ю за компетенціями, у вас повинні бути заздалегідь підготовлені відповіді на «складні питання». Наприклад, найбільша помилка у вашій роботі – згадайте який-небудь проект на старті кар’єри, і які висновки ви зробили з своєї помилки в цьому проекті.
4. Якщо вам дають тестове завдання, підготуйтеся до нього заздалегідь, прочитайте максимально багато про компанію. Останній етап є дуже важливим і часто проявляє кандидата абсолютно несподіваним чином. Так, наприклад, дуже сильний кандидат, представляючи свою презентацію по роботі з навчальними закладами ясно дав зрозуміти, що вважає, що все середовище корумповане, і працювати можна тільки відповідними методами. Ясно, що в компанії з особливим ставленням до найвищих етичних стандартів, прийнятність сірих методів роботи моментально поставила хрест на кандидата.
Сподіваємося, рекомендації вам знадобляться. Станьте асом у фінансах з кваліфікацією світового рівня. У 181 країні світу фінансисти вже знайшли роботу своєї мрії. Знайдіть і Ви!