У групі “Park Avenue VIP на Facebook Правда” був опублікований пост, який зібрав усі обіцянки забудовника і порівняв їх з реаліями, якими поділилися самі мешканці.
– на заяву про те, що комплекс обладнаний сучасними системами оповіщення про пожежу, наводять як приклад коментарі мешканців будинку, які спали під час НП через відсутність сигналу оповіщення.
– комплекс обладнаний системами пожежної вентиляції для видалення диму і забезпечення евакуації людей, проте через пожежу саме в вантажному ліфті, двері якого на кожному поверсі виходять на балкони-переходи на пожежну драбину, вони були в диму, заблокувавши людям можливість до цих сходах дістатися .
– пожежна вентиляція витягує повітря з поверхових лобі, затягуючи зовнішнє повітря через перехід на пожежній драбині. Таким чином, включення цієї системи призвело до того, що дим з шахти ліфта потрапив до дверей квартир.
– на заяву про те, що диспетчери цілодобово моніторять системи пожежного оповіщення і готові організувати термінове оповіщення та евакуацію жителів, ті відзначили, що ніхто не поспішав їм повідомляти про пожежу та мешканці дізналися про все із загальних чатів в соцмережах.
– коли пожежа почалася, була виключена вся електрика. З одного боку це правильне рішення, однак в занадто великих масштабах це навіть могло нашкодити. Без можливості орієнтуватися в густому диму людям довелося евакуюватися в темряві. Крім того, не працювала частину електронних замків, шлагбауми виїздів з підземного паркінгу, заблокувавши дорогу людям, які вирішили поїхати на своїй машині.
– забудовник обіцяв жорсткий контроль над паркуванням на території комплексу, блокування карток доступу для автохамов, проте пожежні машини не змогли нормально під’їхати до будинку через цих самих героїв парковки.