У “Київстарі” прокоментували сьогоднішній збій і пообіцяли компенсацію

0
393

Компанія “Київстар” офіційно прокоментувала сьогоднішній збій, коли абоненти не могли дзвонити на інші номери в сеї оператора та на номери довідкового центру. Потерпілим пообіцяли компенсацію.

Як повідомили в компанії, приблизно о 10:30 сервіс дзвінків на номери мережі “Київстар” знову працює. Для абонентів, які вранці не змогли скористатися мобільним зв’язком, передбачили компенсацію – бонусні послуги.

Вони будуть нараховані автоматично, тому писати або дзвонити нікуди для цього не потрібно. Також не варто хвилюватися, якщо вранці у вас раптово зникли гроші з рахунку. Як повідомили у компанії “Київстар”, усі кошти на рахунках абонентів залишилися в повному обсязі.

Нагадаємо, сьогодні вранці у мобільного зв’язку “Київстар” стався збій – абоненти не могли нікуди зателефонувати, а кошти з рахунку раптово зникли, хоч були. Поповнити баланс у “Приват24” теж не виходило. Також були недоступні функції перевірки рахунку за номерами *110# та *111#. Не працював мобільний додаток, неможливо було зв’язатися з оператором. Не відкривався навіть сайт “Київстару”. Наразі все це вже працює, а на повідомлення абонентів поступово відповідають у соцмережах. Чому стався ранковий збій – поки що невідомо.

Залишити коментар