
Багато заводів, що випускають широку номенклатуру якісних деталей, виконують замовлення великих автомобільних компаній. Вони укладають контракти на виготовлення партії деталей, велика частина яких встановлюється на автомобілі замовника, а що залишилися надходять на склади регіональних дилерів для гарантійного обслуговування. Саме ці автозапчастини називають оригінальними. Однак після виконання замовлення виробник продовжує випуск тих же автозапчастин вже під своєю торговою маркою і продає автозапчасти в Киеве оптовим покупцям за нижчою ціною. Інші заводи також можуть випускати аналогічні деталі, при цьому, поліпшивши їх характеристики. І якщо раніше придбання прав на виробництво було обов’язковим, то сьогодні в продаж все частіше надходять неоригінальні автозапчастини, випущені з мовчазної згоди автокомпаній без покупки ліцензії.
Які автозапчастини краще?
Розмірковуючи про те, як вибрати автозапчастини, багато хто вважає, що оригінал краще. Однак неоригінальні деталі можуть бути аналогічними за якістю або мати покращені характеристики при нижчій вартості. Також існує думка, що купувати запчастини для певної марки автомобіля слід тільки у фірмовому магазині виробника. Дане твердження вірне, якщо машина знаходиться на гарантійному обслуговуванні, і майстер сервісу точно знає, що саме потрібно замінити. Якщо ж ви робите попереднє замовлення на деталі, відкривається великий вибір автозапчастин, які необхідно підбирати по каталогам. При цьому потрібно знання кількох іноземних мов, загальноприйнятих скорочень і особливостей роботи з програмним забезпеченням. Навіть знаючи ідентифікаційний номер (VIN) автомобіля, доводиться робити вибір запчастин у кількох виробників і за різноманітними ознаками. Часто заважають визначитися некоректні примітки до деталей. Крім того, певні види автозапчастин поступово знімають з виробництва, а їх залишки швидко розпродають за оптовими цінами. Якщо автомобіль знаходиться в експлуатації більше 8 років і вже не випускається, власнику, швидше за все, доведеться замовляти неоригінальні запчастини.
Як вибирати автозапчастини за допомогою каталогів?
Виявляється, навіть якщо каталог виробника складений детально і точно, існує ймовірність замовлення неправильної деталі. Чому виникають такі помилки при виборі автозапчастин? Справа в тому, що виконуючи замовлення великого автомобільного концерну, наприклад, на приводи коліс, завод відразу ж набуває ліцензію на їх виготовлення і продаж під своїм брендом. Він включає в свої каталоги нову неоригінальну запчастину і ще кілька аналогічних, на які також куплені права у того ж замовника. Однак для складання різних партій автомобілів однієї моделі зазвичай використовуються приводи коліс від декількох заводів, і вони не потраплять в каталог першого виробника. В даному випадку, кращий спосіб отримати потрібну деталь – знайти її маркування в оригінальному каталозі і по ній шукати замінники.