
Число користувачів, що здійснюють покупки в інтернеті, постійно зростає, а слідом за ринком онлайн-торгівлі розвивається і інтернет-маркетинг. Одним з ефективних і популярних інструментів для пошуку і залучення цільової аудиторії є розміщення контекстних оголошень. На сьогоднішній день контекстна реклама замовити не є чимось дивним для власників сайтів, інтернет-магазинів та інших учасників ринку. Сьогодні кожен з них добре розуміє, що саме від якості контекстної реклами буде залежати їх результат продажів.
Більш детально з даними про контекстну рекламу можна ознайомитись на сайті компанії Uaateam. Остання спеціалізується саме на роботі з контекстною рекламою.
Що таке контекстна реклама та її принципи роботи
Контекстна реклама – це вид інтернет-оголошень, які демонструються користувачеві в той момент, коли він сам проявляє інтерес до товару чи послуги.
Припустимо, ви шукаєте інформацію про вивчення англійської мови. Як тільки ви наберете запит «вчити англійську мову», сайт, разом з видачею звичайних результатів, покаже оголошення, оплачені різними компаніями. На цьому дія контекстної реклами не закінчується – швидше за все, пропозиція записатися на мовні курси або до репетитора якийсь час буде потрапляти вам в мережі. Те ж саме станеться з людиною, який по роботі багато читає про побутову техніку: в пошукових системах і на деяких сайтах його буде переслідувати реклама холодильників і пральних машин.
На сьогоднішній день можна виділити декілька видів контекстної реклами.
Залежно від оформлення контекстна реклама може бути:
- текстовою;
- текстово-графічною.
Принцип роботи тематичних та пошукових оголошень
Оголошення першого типу складаються з заголовка, невеликого тексту і посилання на товар або послугу. У текстово-графічної реклами важливу роль відіграє візуальна частина. Таке оголошення є банер з картинкою, анімацією або відеозаписом.
Також Оголошення бувають пошуковими і тематичними. Це залежить від того, де саме вони відображаються.
Пошукові, як і випливає з назви, з’являються в результатах видачі найбільших пошукових систем: «Яндекс», Google, «Рамблер», Mail.ru, Yahoo і так далі. Щоб побачити оголошення, користувач повинен набрати запит, який містить певні ключові слова.
Крім пошукових систем, даний тип контекстної реклами працює на деяких спеціалізованих сайтах з так званим вертикальним пошуком. До них відносяться ресурси для пошуку авіаквитків, житла або вакансій. Пошук на таких майданчиках відбувається по конкретним темам, а не по всьому інтернету.
Тематична контекстна реклама дозволяє вийти за межі пошукових систем і показувати оголошення на сайтах, які входять в партнерську мережу рекламних систем.