
Як правильно складати інформаційне повідомлення?
Для того, щоб правильно скласти інформаційне повідомлення, перше питання, яке ви повинні собі задати – як що ви збираєтеся використовувати це повідомлення? Яка мета повідомлення? Донести до людини якусь інформацію? Дати людині точку опори, щоб вона за неї схопилася? Яка мета кінцевого інциденту?
Розглянемо основні принципи складання інформаційного повідомлення (пропозиції, оголошення), які нам пропонує прикладна наука.
Якщо ви хочете, щоб людина за вас схопилася, тоді вам потрібно створювати опорну точку. Створюється вона в такий спосіб:
1. По-перше, вона створюється в місці, де бувають клієнти. Якщо ви помістіть її десь на дереві в лісі, то звичайно, ніякого результату не отримаєте.
2. По-друге, необхідний фактор перемикання уваги на вашу опорну точку. Людина повинна її якось помітити, тому що вона завжди дуже зайнята. Напишіть два слова, які привертають увагу – для кого ви створюєте опорну точку.
Наприклад, ви вирішили дати оголошення про роботу детектива, тоді ви пишете: «Робота для детектива». У людини працює 2 дескриптори – «робота» і «детектив». Наприклад, вона є детективом. Через це дескриптори співпадають, і вона автоматично перемикає на ваше повідомлення увагу.
Далі людину цікавить, де вона може отримати інформацію про цю роботу. Але перш, вона повинна розуміти, скільки їй заплатять за цю роботу. Тому ви, наприклад, пишете: «2000 доларів». Тим самим, у вас вийшла точка опори та кінцевий інцидент.
Де дізнатися? Дайте відповідь на це запитання. Що від неї вимагається? Тут вам необхідно обмежити дескриптори.
Запишіть критерії, за якими потрібно вибирати людину:
«Ця пропозиція для тих, хто має досвід не більше 5 років». Ці дескриптори заздалегідь за вас відбирають відповідних людей.
Для людини дуже важливо, що їй треба зробити, щоб це отримати. І ви пишете, що йому потрібно зробити, прописуючи йому покроковий сценарій. Принцип написання інформаційного повідомлення для бізнесменів ідентичний.
Як ви думаєте, на таке повідомлення були б відгуки? У цьому повідомленні людина б зрозуміла, що їй треба, що буде в кінці, де про це дізнатися, кого сюди не беруть, яким вимогам вона повинна відповідати і що їй необхідно зробити, щоб все це швидко отримати. Чи достатньо в повідомленні інформації, щоб прийняти рішення?
Інформаційне повідомлення повинно містити відповіді на питання, які необхідні людині для прийняття рішення. Нічого складного, як бачите.
Хто хоче захопити весь діапазон, той може взяти інструмент прикладної науки «Карусель», який охоплює питання: «Хто?», «Чому?», «Коли?», «Як?», «Що?», «Так?», «Навіщо?» і «Де?». Вам просто необхідно в оголошенні або повідомленні прояснити відповіді на всі ці питання.
Отже, ми розглянули основні принципи складання інформаційного повідомлення на базі прикладної науки. Щоб отримати більше інформації про принципи та інструменти прикладної науки для вирішення різнопланових завдань у житті та діяльності, ви можете звернутися до лекцій онлайн або вибрати відповідний дистанційний курс на сайті Академії прикладних наук.