Київ на три дні перетворився на світову столицю кіберспорту

0
70

З 29 квітня по 1 травня в українській столиці пройшов фінал міжнародного турніру WePlay League по Dota 2 з призовим фондом $ 200 000. Даний захід відвідали близько 17 000 чоловік.

Фестиваль кіберспорту такого масштабу пройшов в нашій країні вперше. Приміщення поділили на зони: фудкорти, настільні ігри, зона косплей, стенди з новинками індустрії, магазини фірмової атрибутики DOTA і комфортабельний лаундж. Трансляція гри здійснювалася на чотирьох мовах. Подивитися короткий огляд фестивалю можна тут.

Глядачі та учасники онлайн битв по достоїнству оцінили зусилля організаторів. Команди в своїх акаунтах в соціальних мережах активно залишали позитивні відгуки, відзначаючи привітне українську гостинність: до кожної команди був приставлений персональний водій і асистент, який був готовий вирішити будь-які запитання і проблеми киберспортсменов. Данило Ішутін, відомий під псевдонімом Dendi (один з найприбутковіших гравців в світі), написав у своєму «Твіттері»: «From player side @ WePlayDota2 did really good job. Felt very comfortable entire tournament. Thanks for that <3 ». (Переклад: Як гравець можу сказати, що @ WePlayDota2 дійсно добре попрацювали. Весь турнір відчував себе дуже комфортно. Спасибі за це <3) Крім того, організатори WePlayDota2 зняли для кожної команди відеоролик-візитку, за що отримали від них свою порцію «респектів ».

Спонсор події, міжнародний бренд Nemiroff, став першим в Україні алкогольним спонсором фестивалю кіберспорту, а також першовідкривачем серед представників міцних напоїв в трансляції Twitch.

За словами організаторів, участь Nemiroff у фестивалі стало цікавим досвідом. «Зазвичай партнерами киберспортівних заходів виступають IT-компанії, виробники комплектуючих, аксесуарів і меблів, активно використовуються в ігровій індустрії. Це логічно і всіма очікувано. Але в цей раз ми вирішили звернутися до тих партнерів, в яких додатково потребували, а саме до FMCG-бренду. З того моменту, як стала відома дата проведення турніру, ми як організатори отримали безліч запитань від учасників і відвідувачів: збираємося ставити бари, чи буде щось міцніше пива для дорослої аудиторії, особливо для тих, хто придбав ВІП-квитки», – розповідає Ірина Чугай, директор з маркетингу WePlay Media.

Компанія Nemiroff вже 20 років активно підтримує яскраві ексклюзивні проекти міжнародного рівня в області спорту і культури.

Присутність бренду на міжнародному фестивалі – величезна відповідальність. Питання про доступність алкоголю стояло гостро, адже на захід були присутні і неповнолітні учасники. Спільно з організаторами турніру бренд Nemiroff розробив 4-ступінчасту систему контролю віку учасників, щоб обмежити доступ до алкоголю молодим людям, що не досягла 21 років. Всіх відвідувачів просили пред’явити посвідчення особи на вході. Поруч з барами і на входах були встановлені спеціально виготовлені ростові фігури – АлкоГардіани, – які на чотирьох мовах попереджали, що коктейлі продаються тільки тим, хто підтвердив на вході свій вік і отримав спеціальний браслет. Додатково, до початку заходу, організатори анонсували, що алкогольні коктейлі будуть продаватися тільки особам які досягли 21 року. Спеціально для цього заходу Nemiroff підготували стилізовані слабоалкогольні коктейлі, які раніше не були в продажу і розроблені виключно для LAN-фіналу.

Фестиваль став знаковою подією для всієї України, адже зібрав найзавзятіших киберспортсменов з усього світу. В якій країні буде проводитися наступна гра, поки невідомо, але гравці прокачують Скіл, організатори збирають ідеї та сили для того, щоб подія пройшла на належному рівні, а партнери змогли прийняти рішення щодо подальшої роботи в цьому напрямку, аналізуючи отриманий досвід.

____________________________________________________________

Довідкова інформація: компанія Nemiroff була заснована в 1872 році. Сьогодні це провідний світовий виробник високоякісного алкоголю і один з лідерів ринку, відомий в 80 країнах. Секрет успіху Nemiroff криється в багаторічному досвіді і унікальною рецептурою на основі екологічно чистих натуральних інгредієнтів, які гарантують високу якість. Прихильність Nemiroff високій якості незмінно підтверджується численними нагородами, які завойовує компанія на престижних конкурсах по всьому світу.

Залишити коментар