23-й Міжнародний фестиваль креативності Golden Drum на другий день проведення представив низку доповідачів, що надихнули гостей замку м. Любляна. Лекція Сінді Галлоп, яку всі чекали з величезним нетерпінням, перевершила всі очікування.
Грахам Ланг, Chief Creative Officer в Y&R South Africa and Africa, а також голова журі категорії Best Piece, розпочав свою вітальну промову цікавою цитатою: «Світ – це божевільне місце з приголомшливими проблемами», – і запропонував гостям розв’язання всіх перерахованих проблем.
Іван Станкович, засновник Communis з Сербії, поділився з гостями своєю історією і нагадав, що йти варто тільки за собою: «Почніть з себе, визнайте власні помилки і спробуйте їх виправити. Якщо ви визначите свої кордони, зможете подолати їх. Не треба робити це публічно, зізнайтеся самому собі. Нехай вас краще ненавидять за те, хто ви є насправді, ніж люблять того, ким ви не є. Не прагніть угору, щоб вас побачили, прагніть угору, щоб побачити світ».
Улі Різ, President iV2 з Німеччини, розповів про те, що на початку проекту акцентувати варто саме на музиці, і підкреслив, як важливо стратегічно правильно використовувати її в рекламі. «Сьогодні бренди мають працювати саме так: ви заплющуєте очі й одразу розумієте, що це за бренд».
Себастіан Хейновські, Chief Executive Officer, і Софія Бугайна, Business Development Director в MSLGROUP Central and Eastern Europe з Польщі, окреслили майбутнє PR-індустрії, яке має не дуже райдужні перспективи. Перетворення в цій сфері вносять великі зміни, і єдиним рішенням стає співпраця: «Зв’язки з громадськістю мають об’єднатися з рекламою і соціальними мережами і працювати рука в руку».
Дискусію на тему історії майбутнього провели Володимир Чех, засновник Advertising History Institute з Сербії, Марко Іван Пекіч, лектор з комунікацій з Хорватії, Джерні Реповш, Regional Creative Director в Studio Marketing зі Словенії, і Екрем Дупановіч, Founder and Editor in Chief в Media Marketing and Art & Business з Боснії і Герцеговини: «Працівники агентств стають заручниками своїх клієнтів, перестрибуючи з завдання на завдання. Рекламна індустрія сповнена страху. Агентства бояться втратити клієнтів, а клієнти бояться втратити добре оплачувані посади. Незважаючи на це, рекламна індустрія , безперечно, має майбутнє, але їй потрібно повернутися до базових цінностей».
Емма Уїлкі, Managing Director в The Gunn Report Ltd з Великобританії, розповіла про дослідження, проведені Gunn. Було проаналізовано 545 рекламних кампаній, і результати показали, що між креативністю та ефективністю існує очевидний зв’язок: «Емоційні кампанії працюють набагато краще, ніж раціональні і комбіновані. Сила емоцій посилює ефективність».
Тім Перрі, Director of Communications в Alzheimer’s Research з Великобританії, разом з Василіє Чорлука, Executive Creative Director в Publicis One Macedonia з Македонії, представили проект Sea Hero Quest. Вони розповіли про наукові дослідження, під час яких були опрацьовані відповіді 65% людей і зроблені певні висновки.
Головний доповідач фестивалю Golden Drum Сінді Галлоп, Founder & Chief Executive Officer IfWeRanTheWorld і MakeLoveNotPorn, виступила на сцені фестивалю в своєму унікальному стилі. Вона підкреслила роль жінки-лідера в рекламній індустрії. Саме жінка-лідер принесе успіх агентству: «Жінки втілюють ідеї в життя. Жінки доводять справу до кінця».
Також гості отримали можливість побачити всі креативні ідеї з 26 різних країн, що змагаються за премії 23-го фестивалю Golden Drum.