Любляна, 17 жовтня. Протягом наступних кількох днів Люблінський замок буде приймати професіоналів в сфері комунікацій та реклами з усього світу. Завтра стартує 23-й Міжнародний фестиваль креативності Golden Drum. 1215 креативних заявок з 26 країн змагатимуться за премії Golden Drum. А на сцену вийдуть 40 запрошених доповідачів, серед яких і широко відома Сінді Галлоп. Чотириденний фестиваль буде супроводжуватися жвавій програмою, кульмінацією якої стане церемонія нагородження в п’ятницю, 21 жовтня.
«Оновлений імідж і місце проведення, програма змагань і конференцій – фестиваль виходить на новий рівень з чітким посилом, що він уже виріс із рекламних рамок і тепер займає платформу креативності», – напередодні початку фестивалю говорить Мойца Брішчік, генеральний директор фестивалю Golden Drum і словенської рекламної палати.
Серед 40 запрошених доповідачів фестивалю Golden Drum можна буде послухати і нового члена Залу слави Golden Drum Душана Дракальскі, а також голів журі конкурсних категорій Best Piece і Best Practice Грехема Ланга і Едуардо Маркеса. Основним доповідачем фестивалю стане Сінді Галлоп, яка виступить з лекцією на тему «Як змінити світ за допомогою реклами» в середу, 19 жовтня, о 16:30 в Grand Hotel Union.
Фестиваль відкриє двері для зареєстрованих учасників завтра о 14:00 в Люблінському замку, після чого відбудеться вечірнє вітальне захід у залі Drum Roll. Фестиваль буде супроводжуватися жвавій культурною програмою. Оголошення результатів та церемонія нагородження відбудуться в п’ятницю, 21 жовтня, в Ljubljansko razstavišče – Ljubljana Exhibition і Convention Centre. Офіційним закриттям фестивалю стане заключна вечірка, Final Explosion party, яка пройде в п’ятницю ввечері за участю сербського продюсера і ді-джея, відомого під сценічним псевдонімом Gramophonedzie.