Як вибрати сервісний центр?

0
21

Ми вже розповідали про те, як правильно вибрати сервісний центр з ремонту та встановлення побутової техніки. Наприклад, в статті «Як уникнути некомпетентності виконавця», ми аналізували те, до чого може привести поспішне звернення до майстрів з різних багатопрофільних call-центрів або, навпаки, до умільцям з «золотими руками», яких порекомендували нам друзі. Тому ми рекомендуємо перейти за посиланням https://www.057.ua/catalog/112 і ознайомитися з перевіреними сервсіними центрами.

Цього разу ми трохи докладніше зупинимося на питаннях документального підтвердження компетентності установника, а точніше – на наявності у сервісного центру необхідних дозвільних документів.

Відразу слід зазначити, що Законодавство України не відносить ремонт та підключення побутової техніки до переліку ліцензованих видів діяльності. Іншими словами, документ під назвою «Ліцензія» для таких робіт не потрібен. Однак, як ми вже не раз уточнювали, це не означає, що ви можете звернутися за цими послугами до кого завгодно.

Розглянемо, які документи повинні супроводжувати послуги сервісного центру для того, щоб клієнт був упевнений в якості проведених робіт.

допуски

Зайве говорити про те, до яких неприємних наслідків може призвести порушення правил поводження з електричними і газовими мережами. Тому у фахівців сервісного центру, які виконують роботи по ремонту або підключення техніки, повинні бути документально підтверджені допуски для проведення електричних і газонебезпечних робіт, які часто називають «допуск по електриці» і «допуск по газу».

сертифікати

Крім допусків у сервісного центру або у майстра, який безпосередньо виконує роботу, повинен бути сертифікат, виданий виробником побутової техніки. Такий сертифікат свідчить про те, що цей виробник навчив фахівців даного сервісного центру і довіряє їм виконання робіт, пов’язаних з установкою або ремонтом його техніки.

акти

Надаючи послуги, сервісний центр несе відповідальність перед клієнтом за якість виконаних робіт і встановлених запчастин. Крім цього клієнт має право вимагати від сервісу документально підтвердженої гарантії як на проведені роботи, так і на встановлені при ремонті запчастини. Тому після закінчення робіт сервісний центр зобов’язаний видати клієнту Акт виконаних робіт із зазначенням виду робіт, їх вартості, найменування та вартості встановлених запчастин, а також гарантійного терміну на роботи і запчастини.

Якщо всі необхідні документи і дозволи присутні, сервіс має довгий термін роботи в цій сфері і добре ім’я, а вас влаштовує ціна, можете сміливо звертатися – якісна послуга вам гарантована.

Залишити коментар