Торгівельна марка

0
19

Саме по собі відкриття компанії є складним процесом, що займає досить тривалий час, в ході якого необхідно зареєструвати обрану форму власності, підшукати приміщення, в разі необхідності купити виробниче обладнання тощо.

Найчастіше підприємець-початківець забуває про необхідність реєстрації товарного знака, а хтось і зовсім плутає цей термін з поняттям торгова марка. Давайте спробуємо розібратися, що вони означають і для чого необхідні.

Саме поняття «торгова марка» відноситься до маркетингу і означає ряд асоціацій, образів, властивостей і зображень, які дозволяють компанії виділятися на ринку від своїх конкурентів. Процес створення торгової марки – це брендинг, а її реєстрація є першим його етапом.

Перш за все, підприємцю необхідно визначитися з назвою своєї фірми, а потім зайнятися розробкою її логотипу і його оформленням. Дані складові утворюють фірмовий стиль компанії, який і визначить в майбутньому її положення на ринку.

Якщо бізнесмен починає створення свого бізнесу з цих ключових моментів, то можна сміливо стверджувати, що його компанія отримає певний продуманий імідж. Далі слід зайнятися необхідними процедурами по просуванню створеної торгової марки, серед яких рекламна кампанія, виробництво товару з логотипом фірми і так далі.

Не забувайте, що торгова марка є брендом, який потребує вашого захисту, так як нею можуть скористатися ваші конкуренти – інші компанії. Для того, щоб цього уникнути, її слід зареєструвати.

Варто зауважити, що в разі необхідності власнику торгової марки зробити поділ заявки, причому за різними класами послуг та товарів, тоді краще в цьому випадку звернутись до професіонала – компанії, якщо допоможе реалізувати це. Наприклад, можна зайти сюда ти детально ознайомитись: https://zkg.ua/yurydychni-posluhy-praktyky/pravo-intelektualnoji-vlasnosti/podil-zayavky-na-torhovu-marku-za-riznymy-klasamy-tovariv-posluh/.

Що стосується товарного знака, то товарний знак – це торгова марка, яка пройшла реєстрацію. Іншими словами, товарний знак являє собою паспорт компанії, який забезпечує юридичний захист виробленої вами продукції. Дана міра необхідна для того, щоб не допустити появи на ринку підроблених товарів, які однозначно зроблять негативний вплив на ринкову репутацію вашої фірми. Торговий знак, який був зареєстрований, надає його власнику права на те, що торговельна марка є його інтелектуальною власністю і будь-яке її несанкціоноване використання спричинить на собою адміністративну відповідальність.

Власна торгова марка – дуже вигідний маркетинговий інструмент. Незважаючи на те, що вже багато сказано про торговельні марки, багато хто до цих пір продовжують їх ігнорувати. Звичайно, буде вона використовуватися чи ні – це особиста справа кожного.

Справа в тому, що власна торгова марка має великий перелік вигід.

Перша вигода, яку дає власна торгова марка – підвищується впізнаваність товарів і послуг, збільшуються обсяги продажів. Припустимо обсяг продажів товарів або послуг без торгової марки становить 1 мільйон доларів США. Після того, як ви реєструєте торгівельну марку і робите зовсім невеликі вкладення в просування, її починають впізнавати.

Зростання впізнаваності на 50% призведе до зростання продажів приблизно на 50%, які досягнуть 1.5 мільйона доларів США. Для того щоб домогтися такого ефекту вкласти потрібно буде приблизно 5-10% від обсягу продажів, тобто в нашому випадку всього лише 50-100 тис. доларів США. В результаті чистими буде отримано 400 тисяч доларів США додаткового доходу.

Друга вигода полягає в тому, що торгова марка здатна створювати споживачів і стимулювати споживання. Суть в тому, що торгова марка – це носій ідеї якого товару або послуги, або компанії. Таким чином, торгова марка – це транслятор ідеї. Ідея, що транслюється торговою маркою потрапляє в людей і перетворює їх в споживачів.

Залишити коментар

20 + 3 =