Реклама на транспорті

0
10

Транспорт – один з кращих майданчиків для розміщення реклами, якщо необхідний доступ до широкої цільової аудиторії. Є варіанти, як привернути увагу потенційного споживача, зачепити його, переконати купити ваш товар або зателефонувати у ваш офіс. Щоб не бути голослівними, наводимо деякі приклади реклами на транспорті на сайті https://priisk.ua/reklama_na_transporte/ виконані компанією «PRIISK GROUP».

Реклама на транспорті від «PRIISK GROUP»:

• написи на зовнішніх поверхнях транспортних засобів (даху, борта, двері, будки, скла);
• басорама (рекламна панель з підсвічуванням на даху автобуса);
• друковані оголошення, що розміщуються в салонах транспортних засобів;
• реклама на моніторах в транспорті;
• вітрини з товарами на вокзалах, в аеропортах і в інших приміщеннях (на терміналах, станціях).

Компанія «PRIISK GROUP» працює в декількох форматах:

  • Реклама на громадському транспорті. Стандартні зовнішні формати і повне брендування: перетворюємо міський транспорт в великий рухомий носій реклами. Вони розміщують яскраві картинки, які миттєво «схоплюються» і запам’ятовуються.
  • Креативне художнє оформлення, стилізація транспортних засобів: весь автобус буде оформлений в стилі рекламного матеріалу
  • Задній борт: велика поверхня повністю задіяна під ваш товар або послугу. У галереї ви можете переконатися, наскільки яскраво виглядає подібна реклама на транспорті фото говорить саме за себе.
  • Нестандартна реклама: найсвіжіші ідеї і незвичайні рішення для того, щоб миттєво привернути до себе увагу.
  • Внутрішньосалонна реклама. Багатотисячні пасажиропотоки – ваша цільова аудиторія!
    Креативна внутрісалонна реклама. Тільки найсвіжіші, цікаві ідеї. Наприклад, реклама на підголівниках в маршрутках.
  • Прогулянкові теплоходи як носії реклами. Інформацію стало простіше донести до тих, хто любить прогулюватися уздовж набережної.
  • Відеореклама в транспорті – досить сучасний і незвичайний метод реклами, який, безсумнівно, є ефективним. Охоплення аудиторії, яка побачить вашу рекламу, можна порівняти з телебаченням чи радіо.

Автобусами і маршрутними таксі регулярно користується величезна кількість людей, деякі добираються до потрібного місця з пересадками, тому уявіть, скільки людина зможе побачити вашу рекламу за день. До того ж, рекламодавці чітко розуміють, якої аудиторії вони адресують свої рекламні повідомлення. Як правило, це люди середнього достатку, отже, можна визначити контекст реклами, цікавий саме цій групі.

Реклама в маршрутках дозволить вашій фірмі стати впізнаваною і залучити нових клієнтів. Монітори в маршрутках програють відеоролик циклічно, протягом всієї поїздки. Це означає, якщо з першого разу пасажир не запам’ятав або не помітив вашу рекламу, то чим довше він їде, тим більша ймовірність, що в підсумку він запам’ятає вашу фірму.

Залишити коментар