Компанія Programmatic media стала ексклюзивним партнером GetIntent в Україні

0
9

18 серпня 2016 в Києві відбулася презентація міжнародної RTB-платформи GetIntent в Україні. Ексклюзивним Партнером GetIntent на українському ринку стала компанія Programmatic media, яка на платформі GetIntent вже провела більше 500 кампаній для 150 клієнтів з травня 2015 року.

Захід відвідало більше ніж 200 представників української digital-індустрії. Це основні гравці ринку, як мережеві агентства, так і локальні, а також прямі рекламодавці. Це підтверджує інтерес ринку до теми RTB і programmatic і потреба в знаннях про нові технології в digital-реклами.

На основі власних технологій GetIntent допомагає рекламодавцям керувати рекламними кампаніями і автоматизовано купувати не просто місця і покази реклами на сайтах, а працювати з цільовою аудиторією на основі соціально-демографічних і поведінкових даних про користувачів в інтернеті.

Відмінною особливістю GetIntent для українських компаній стала підтримка національної валюти, «гривні», для покупки інвентарю, чого на сьогоднішній день не роблять навіть Google DBM. GetIntent і Programmatic media зможуть запропонувати українським клієнтам широкий спектр programmatic інструментів:

• повний набір таргетинг, в тому числі понад 2000 готових сегментів від партнерів DMP;
• великий обсяг display і video-трафіку;
• роботу на всіх платформах: desktop, mobile (в тому числі in-app), Smart TV.

Також українські клієнти зможуть гідно оцінити інші переваги GetIntent, задіяти весь наявний технологічний інструментарій.

Ще в 2014 році інтернет в Україні став другим медіа після ТВ за обсягом рекламних бюджетів. Ринок digital показує впевнену позитивну динаміку зростання вже не перший рік, а також швидкими темпами займає в ньому свою частку ринок programmatic.

«Компанія Programmatic media має великі плани зростання в експертизі для збільшення ефективності programmatic-кампаній клієнтів. У наші завдання буде входити залучення нових клієнтів і збільшення біллінгів існуючих рекламодавців, а також проведення ряду освітніх заходів для гравців digital-індустрії України. GetIntent зі свого боку надасть всю технологічну базу », – заявила CEO Programmatic media Юлія Литовченко.

Українські рекламодавці оцінили важливість інтернету і перерозподіляють бюджети на користь цього каналу. У зв’язку з цим зростає конкуренція між гравцями ринку, і місцеві, і міжнародні агентства і бренди прагнуть до впровадження нових, більш ефективних технологій тартетінга, більш персоналізованої комунікації з потенційними клієнтами. За даними Інтернет Асоціації України з питань інтернет-реклами, банерна реклама є домінуючим форматом.

Ніша programmatic в Україні ще не насичена, проте інтерес місцевих брендів і агентств зростає, тому ми виходимо на цей досить непростий ринок і пропонуємо підтримку місцевої валюти і всі переваги роботи з DSP GetIntent і Programmatic media.

Залишити коментар